مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-02اجتماعي

کاهش 10 تا 15 درجه ای دمای هوای گیلان طی دو روز آینده


مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش 10 تا 15 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و عنوان کرد: از عصر فردا شاهد بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید و خیلی شدید و تگرگ به ویژه در عصر و شب خواهیم بود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش 10 تا 15 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و عنوان کرد: از عصر فردا شاهد بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید و خیلی شدید و تگرگ به ویژه در عصر و شب خواهیم بود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد جنوبی در ارتفاعات و دامنه ها دانست و اظهار کرد: ماسوله با 34 درجه سلسیوس و اسب وونی با 28 درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط حال حاضر استان هستند.

وی با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی امروز با افزایش دما و وزش باد جنوبی مواجه هستیم، افزود: از جمعه به تدریج با نفوذ سامتنه بارشی و خنک به منطقه شمالی شدن جریانات پیش بینی می شود و شرایط برای ابرناکی و مه آلودن شدن هوا و کاهش دما فراهم است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش 10 تا 15 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و عنوان کرد: از عصر فردا شاهد بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید و خیلی شدید و تگرگ به ویژه در عصر و شب خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 تا 15 درجه ای دمای هوای گیلان طی دو روز آینده

کاهش 10 تا 15 درجه ای دمای هوای گیلان طی دو روز آینده